Didžiausia žaidimų kompanija pasaulyje per šių metų trečią ketvirtį pralenkė visų lūkesčius.

Tencent pranešė apie savo beveik 10 mlrd. dolerių siekiančias pajamas, kas yra beveik tiek pat, kiek per tą patį laikotarpį gavo EA ir Activision kartu sudėjus. Per tris mėnesius, kompanijos pelnas pasiekė 2.7 mlrd. dolerių, t. y. išaugo 69 proc. Tai didžiausias kompanijos pakilimas nuo 2010-ųjų metų.

Kompanijos kuriamų žaidimų PC sistemai rinka išaugo 27 proc. iki 2.2 mlrd. dolerių, o mobiliems įrenginiams – 84 proc. iki 2.7 mlrd. dolerių. Įspūdingiausius rezultatus parodė mobiliesiems įrenginiams skirtas žaidimas Honour of Kings bei Tencent dukterinės kompanijos Riot Games žaidimas League of Legends.

Tuo tarpu, kompanijos pranešimų programa WeChat dabar turi 980 mln. aktyvių vartotojų ir išsiunčia 38 mlrd. kasdieninių pranešimų. Kompanijos paslaugų reklamos tempai išaugo 48 proc. iki 1,6 mlrd. dolerių, o tai taip pat padėjo auginti susijusias paslaugas, tokias kaip Tencent mokėjimo platforma, kuri padidėjo 280 proc. Dabar kompanija kėsinasi į labiausiai žiūrimą Kinijos transliavimo servisą.

„Per trečią 2017-ųjų metų ketvirtį, įvairiose verslo šakose, tarp kurių žaidimai, skaitmeninis turinys, internetinė reklama ir su mokėjimais susiję servisai, mes užfiksavome didelį verslo ir pajamų augimą. Ypatingai verta paminėti mūsų video platformą, kuri įgavo publiką ir pajamų rinkos dėmesį. Mes tikime, kad tai tapo pačia geriausia Kinijos online video platforma, ypač jei kalba eina apie kasdienį vartotojų aktyvumą ir prenumeratas,“ tarė kompanijos bosas Ma Huateng.

„Mes tikime, kad tokia sėkmė atspindi mūsų didėjančias investicijas į video turinį, mūsų didėjančią licenzijuoto video turinio atranką bei mūsų planavimo ir auditorijos valdymo iniciatyvas. Mūsų online bibliotekos platformos China Literature pasiekimai Lapkritį taip pat atspindi mūsų ilgai trukusių investicijų į verslą naudą. Mes tikime, kad mūsų įvairialypiai, su skaitmeniniu turiniu susiję verslai, yra sinergiški vienas kito atžvilgiu ir leidžia mums pateikti unikalų turinį mūsų vartotojams.“

Šiais metais Tencent gavo 12 proc. SnapChat kūrėjų Snap bei dviejų jų įmonių eBook kompanijos China Literature ir Sohou paieškos sistemos akcijų. Prieš tai kompanijai nepavyko įsigyti WhatsApp programėlės.

Kompanija vis labiau ir labiau mąsto apie investicijų galimybes užjūryje, nes Kinijos rinka jaučiasi jau persisotinusi. Taip pat, kompanija domisi tokiais techniniais dalykais, kaip dirbtiniu rinkodaros intelektu bei autonominėmis transporto priemonėmis.

Šaltinis: MCVuk.com