Praėjus trims mėnesiams po žaidimo Hellblade: Senua‘s Sacrifice išleidimo ir jo kūrėjų Ninja Theory sukurto „nepriklausomo AAA“ modelio, kurį jie pritaikė šiam žaidimui, paaiškėjo tai, ko kūrėjai tikrai greitai nesitikėjo – žaidimas atsipirko. Studija praneša apie 500,000 parduotų kopijų nuo žaidimo išleidimo.

Be visos šios informacijos, studija taip pat pasidalino kitais svarbiais dalykais:

  • Daugiau nei 75 tūkstančiai iš anksto užsisakytų žaidimo kopijų PC ir PS4 platformoms prieš išleidimą
  • 250 tūkstančių žaidimo vienetų parduota per pirmąją savaitę už 29.99 dolerius
  • Daugiau nei 13 milijonų dolerių sugeneruotų pajamų
  • 500 tūkstančių kopijų parduota per 3 mėnesius, dėl ko šis projektas atsipirko ir atnešė kūrėjams pelno. Kompanija tikėjosi, jog tokį skaičių jie sugebės pasiekti tik per 6 mėnesius nuo žaidimo išleidimo.
  • Žaidimo kūrimas truko 3 metus, o prie jo vidutiniškai dirbo 20 žmonių.
  • Žaidimas buvo parduodamas tik skaitmeniniu formatu.

Vienas iš studijos įkurėjų Tameem Antoniades pasakė: „Ateities negalime nuspėti, ji nėra užrašyta kur nors ant sienos. AAA visuomet egzistuos, tačiau mums reikia ir stiprių alternatyvų.“

Tikimės, jog ši kompanijos sėkmė įkvėps ne tik Ninja Theory, tačiau ir kitus kūrėjus. „Patikėkite, tikrai nebuvo lengva gauti finansavimą, nes mūsų kūrimo modelis dar nėra įsigalėjęs, tačiau buvo verta – nes mes dabar turime intelektinę nuosavybę žaidimo, kuris gimė, buvo kuriamas ir tapo tokiu, kokiu ir turėjo tapti.

Šaltinis: Destructoid.com