2017 rugsėjo 25, pirmadienis.   Games.lt naršo: 2   Registruotų vartotojų: 112999
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
2017 rugsėjo 3 d.
Naujienos
Pokalbių kambarys. Interviu su žaidimų viešųjų ryšių specialiste Audra McIver
2017-09-03, parašė Tagio, aplankė 573

Prieš keturiolika metų San Franciske, viešųjų ryšių agentūroje „TriplePoint“ įsidarbinusi amerikietė Audra McIver pradėjo ilgą kelią kompiuterinių žaidimų populiarinimo srityje. Vėliau įvykusi dirbti į centrinę kompanijos būstinę JAV rytų pakrantėje netrukus prisijungė prie Niujorke įsikūrusios „B/HI“ agentūros.

Kiek vėliau darbas Audrą McIver atvedė į Europą, o 2013 metais – į Amsterdamą, kuriame kartu su kitu savo srities specialistu Chris‘u Clarke‘u įkūrė viešųjų ryšių kompaniją „Plan of Attack“. Sėkmingu darbu su kompanija gali pasigirto tokie puikiai žinomi vardai, kaip „Unity“, „Perfect World“, „Versu Evil“ ir „Gaijin Entertainment“.

„Plan of Attack“ strateginė komandorė Audra McIver apsilankė ir mūsų pokalbių kambaryje ir pasidalino savo patirtimi dirbant su žaidimų viešųjų ryšių kampanijomis.

Kada įvyko pirmoji pažintis su kompiuterinių žaidimų pasauliu?

Aš pradėjau dirbti kompiuterinių žaidimų industrijoje 2003 metais kaip viešųjų ryšių praktikantė agentūroje, dabar žinomoje kaip „TriplePoin“ (tuomet ji vadinosi „Kohnke Communications“).

Kokia viešųjų ryšių kampanija, kurioje pati dalyvavote, Jums yra labiausiai įsiminusi?

Labiausiai įsiminusi kampanija yra įvykusi 2008 metais, kuomet aš dirbau agentūroje Niujorke, kuri padėjo išleisti „Cooking Mama: World Kitchen“ žaidimą. Tai buvo smagus Wii konsolei skirtas populiarios serijos žaidimas. Mes smarkiai viešinome žaidimą, įskaitant ir jo reklamą Martha‘os Stewart ir Rachel Ray [JAV televizijos asmenybės, vedusios laidas apie maisto gaminimą – aut. past.] laidose. Kas įsiminė šios kampanijos metu, tai gyvūnų teises ginančios organizacijos PETA sprendimas jų interneto svetainėje išleisti pakankamai žiaurų žaidimą, kuriame buvo nuoroda „paprašyti „Majesco“ sukurti vegetarišką „Cooking Mama: World Kitchen“ versiją“. Kadangi mano el. pašto adresas buvo vienintelis, kuris tuo metu buvo nurodytas „Majesco“ puslapyje, visi tie tūkstančiai laiškų pasiekė mane. Prireikė mėnesių, kol srautas sumažėjo iki toleruojamo dienos lygio!

Kokie yra didžiausia iššūkiai rengiant viešųjų ryšių kampanijas žaidimams?

Didžiausias iššūkis bet kuriuo žaidimo išleidimui yra būti aukščiau viso industrijos triukšmo. Vis augančioje mobilioms platformoms, asmeniniams kompiuteriams ir konsolėms rinkoje spauda kasdien yra bombarduojama naujienomis, tad yra sunku padaryti taip, kad žaidimas būtų pirmoje vietoje prieš visus kitus. Šioje vietoje atsiperka spaudos ir jų pomėgių žinojimas ir ryšių palaikymas.

Ką galėtumėte įvardinti kaip geriausią darbo su žaidimų viešaisiais ryšiais dalį?

Man patinka bendrauti su klientais ir matyti gerus jų žaidimus giriamus spaudoje. Labai šaunus jausmas, kuomet tavo klientai yra laimingi.

Jei turėtumėte galimybę grįžti prie bet kurios viešųjų ryšių kampanijos ir ją pakeisti, kokia kampanija tai būtų ir ką pakeistumėte?

Aš sakyčiau tai būtų Wii konsolei skirto „Jillian Michael’s Fitness Ultimatum“ kampanija. Tai buvo žaidimas, kurį aš padėjau išleisti 2008 metais, tačiau jame buvo pakankami nemažai klaidų. Manau, jei galėčiau viską padaryti iš naujo – ir daryčiau tai savaip, kas ne visuomet yra įmanoma, kuomet klientas arba viršininkas sako tau paspausi kažką – aš tiesiog perspėčiau spaudą apie klaidas. Tačiau žaidimas buvo vienas perkamiausių 2008 metais, tad kuomet mes pasiekėme savo tikslą iš viešųjų ryšių pusės, jaučiausi blogai, nes žaidimui reikėjo dar bent vieno mėnesio kūrimui.

Ar galėtumėte įvardinti geriausią savo viešųjų ryšių kampaniją?

Aš tikrai pasakyčiau, kad tai buvo „The Sims 3“ arba „Metal Gear Solid IV“. Su abiem žaidimais dirbau vienu metu, abu jie buvo tikrai puikūs, nors ir labai skirtingi, žaidimai ir su jais buvo labai smagu dirbti.

[Viso balsavo:1, Reitingas: 1]
Ankstesnis puslapis



Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!
Naujienos pagal datą: