2018 birželio 22, penktadienis.   Games.lt naršo: 3   Registruotų vartotojų: 113127
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Kategorija: Xbox One > Platforminis
Spalvų džiazas
2017-12-09, parašė Agnyz
Žaidimo įvertinimas: 7.0, puslapis 1 iš 4

Utrechto menų universiteto studentai kasmet įgyvendina dešimtis projektų su tokiais partneriais kaip „Guerilla Games“, „Vodafone“ ir „Doctors without Borders“, todėl kai Utrechto savivaldybė paprašė jų sukurti rekonstruoto miesto viziją pristatantį žaidimą, ji iš žaidimų dizaino trečiakursių jau po dviejų savaičių sulaukė trijų pasiūlymų, o vietoje „Clean City from Grafitti“ ir „UFO Manages the City“ pasirinkusi „de Blob“, po keturių mėnesių turėjo informaciniams kioskams paruoštą galvosūkių platformerį.

Nors ribotos jų techninės galimybės sutrukdė pasinaudoti rekonstrukcijai paruoštais pastatų modeliais, ratukinis valdymas idealiai tiko tituliniam herojui. Ridendamasis po I.N.K.T agentų be spalvų paliktą Utrechto senamiestį, Blobas margino namus, automobilius, medžius, telefono būdeles ir kitus miesto objektus, o dažų pasipildydavo iš pervažiuotų gatvės praeivių. Tai jau savaime buvo jaudinančiai smagus užsiėmimas, tačiau pagrindinis žaidimo tikslas buvo sukaupti pakankamą kiekį dažų ir nudažyti reprezentacinius miesto statinius tam tikromis spalvomis.

Žaidėjai taip pat galėjo ieškoti po miestą išslapstytų monetų, tačiau už tai, kaip ir už visa kita, negaudavo praktiškai jokio atlygio. „de Blob“ esmė buvo ne tikslas, o procesas, ir tas procesas „Banana Games“ pasivadinusių kūrėjų skaičiavimu neturėjo tęstis ilgiau kaip 5 minutes, nes tai buvo ne žaidimų automatui, o informaciniam kioskui sukurtas produktas. Geriau išvystyta koncepcija būtų pareikalavusi daugiau negu būtų galėjusi leisti 9 studentų komanda, kurioje dirbo tik du programuotojai. Nepaisant to, žaidimu liko patenkinti tiek valdininkai, tiek miestiečiai. Vis dėlto tikrosios sėkmės „de Blob“ sulaukė tik pradėtas nemokamai platinti internetu.

Vos pasirodžius pirmai informacijai apie žaidimą, „de Blob“ pastebėjo australų studija „Blue Tongue Entertainment“. Ji rekomendavo savininkei „THQ“ kuo skubiau įsigyti teises į žaidimą. Kaip paaiškėjo vėliau, tai turėjo lemiamą reikšmę. Utrechto menų universitetas leido „THQ“ naudotis savo studentų sukurta koncepcija tik todėl, kad ji buvo pirmoji su juo susisiekusi žaidimų kompanija.

Kadangi kaip švietimo įstaiga Utrechto menų universitetas negalėjo taip paprastai priimti „THQ“ pinigų, Meno, medijų ir technologijų fakultetais mainais už „de Blob“ gavo žaidimų kūrimui skirtų „Nintendo DS“ ir „Wii“ konsolių, o idėjos autoriams leidėja davė kišenpinigių ir pakvietimų į „Game Developers Conference“. „THQ“ vėliau „Blue Tongue Entertainment“ rankomis pavertė „de Blob“ sėkmingiausiu savo „Wii“ žaidimu.

Deja, sukurti pagal jį sėkmingos serijos ir išsikrapštyti iš vis gilėjančios duobės kompanijai nepavyko. Kad antroji dalis pardavė mažiau kopijų negu pirmoji, nors pagrindinė jos versija buvo išleista ne tik „Wii“, bet ir „Xbox 360“ bei „PlayStation 3“, jau nebeturėjo reikšmės. Po „Red Faction: Armageddon“, „Homefront“, o paskui ir „Darksiders II“ nesėkmės jos nebūtų išgelbėjusi nei dar viena milijonais perkama „Saints Row“ dalis. „THQ“ bankrutavo.


Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!