2018 gegužės 21, pirmadienis.   Games.lt naršo: 1   Registruotų vartotojų: 113117
              
El. paštas
Slaptažodis 
Prisimink  
  
Kategorija: PC
Kareivio treniruotė
2007-07-03, parašė Kukas
Žaidimo įvertinimas: 7.9, puslapis 1 iš 2

Iš žurnalo PC Klubas 2007/04. Autorius: Diesel


Apie naująjį Armed Assault iš viso rasime tris žaidėjų nuomones: vieni sakys, jog tai visiškas „Š“, nes bėgiodami negalės šaudyti („fragint“), negalės nešiotis daug amunicijos, susišaudymai vyks vos įžiūrint priešus, apskritai nebus „FUN“; kita kategorija žaidėjų įvertins jį kaip neblogą simuliatorių, bet su labai daug paliktų klaidelių, o tai labai išsekina jų kantrybę; trečioji kategorija sakys, jog tai yra puikus žaidimas, nors jie tikrai raukysis sakydami „žaidimas“, mieliau jie tai vadintų rimtu karo simuliatoriumi, kurį net kareiviai naudoja savo pratybose.

Tik įsirašėte žaidimą? Ir šiek tiek pažaidus jums iš galvos neišeina mintis, jog kažkada tai jau darėte? Kažkur jau buvo tai matyta? Žinoma, jog buvo — senas geras „Operation Flashpoint“. Nežinau, džiaugtis ar verkti, bet žaidimo varikliukas yra identiškas šešerių metų senumo žaidimui. Be abejo, grafika ir fizika patobulinta, bet valdymas, apskritai atmosfera, yra tiesiog tokia pati kaip seniau. Užplūdo seni geri jausmai, nes pamėgtas simuliatorius vėl sugrįžo. Deja, džiaugsmas ilgai netruko, kai bėgant laikui vis išryškėjo daugiau ir daugiau žaidimo paliktų „bugų“.



Scenarijus gana paprastas. Jūs būsite vienas kareivis, atliekantis pratybas išgalvotoje saloje, esančioje Atlanto vandenyne. Ji vadinsis Sahrani. Šiaurėje bus įsikūrę komunistai, o Pietuose — nafta apsirūpinusi demokratiškoji Pietinė Sahrani karalystė. JAV pajėgos kaip tik bus bepaliekančios salą, kai komunistai pradės puolimą. Ir visas veiksmas prasideda...

Veiksmas vyks pakankamai didžiulėje saloje — net 400 kvadratinių kilometrų. Sala, kaip ir anksčiau, yra niūroka. Miestai pustuščiai, vienodi pastatai; laukai pusplikiai, su praretėjusiais miškeliais. Tampa aišku, jog kūrėjai aplinkos įvairovei (išskyrus milžiniškus plotus) tikrai skyrė nedaug dėmesio, matyt, labai jau stengėsi atkurti veiksmo realistiškumą. Ar jie pasuko teisinga linkme? Priklauso nuo žaidėjo skonio, kam kas labiau patinka. Žaidimo paveiksliukai gali būti klaidinantys, nes grafika ten tikrai atrodo stulbinanti. Bet vėl — grafika, o tai yra tik detalių detalumas (poligonų kiekis) ir tekstūrų smulkumas. Jei kalbėsime apie animaciją, tikrai nieko gero nepavyktų paminėti net ir labai pasistengus. Kareivių veidai visiškai be emocijų, net jų žandikauliai juda kalbant taip keistai, kad galima suabejoti, ar dabar tikrai 2007–ieji metai. Logiškiausias paaiškinimas tikriausiai būtų toks — kūrėjai yra visiškai pasinėrę į realistiško veiksmo atkūrimą, visa kita yra „dzin“.

Ką jie taip stengėsi gerai sukurti? Karinė technika, ginklai — štai čia galima aiktelti iš nuostabos. Apskirtai mūšiai yra sukurti kuo realesni. Ginklų balistikos, atatrankos, užsitaisinėjimas, taikymasis, daroma žala — viskas čia atkurta labai realiai. Kulkos skriejimo trajektoriją įtakos žemės trauka (kulkos kris), vėjas, ypač snaiperiams, turės labai didelę įtaką. Atsigulsite — taikytis bus daug lengviau nei stovint, jus sužeis, apskritai sunkiai galėsite normaliai taikytis. Transporto priemonės čia reikalaus nemažai laiko praktikos, ypač tos, kurios dar pakyla į orą  mirkt.


Komentarai: 1-1   
SupaRyder™, parašė 2007-09-29 13:06
Reitingas:0
SupaRyder™
jo.cia tikrai geras geimas verta pabandyti laimingas
Cituoti
Komentarai: 1-1   
Tik registruoti vartotojai gali komentuoti. Prisijunkite!