Beyond Sol turi savo problemų, bet didžiausia ta, kad aš tą pačią dieną įsirašiau ir Rebel Galaxy, žaidimą, kuris daugumą (jei ne visus) dalykų daro geriau nei pirmasis. Ką padarysi… Tačiau smagu matyti, kad kosminiai žaidimai vienu ar kitu pavidalu grįžta. Taigi, kada gausim Freelancer 2?

Beyond Sol duoda tau laivą, išmeta į atsitiktinai generuotą saulės sistemą ir paliek daryti ką nori. Tik pirmiausia tau reikia įkurti miestą, nes, kaip žinia, visokie bevardžiai pašlemėkai gali lengvai rasti lėšų ne tik pakankamai stipriam kosminiui laivui, bet ir kosminei bazei. Taip lengvai ir greitai pastačius miestą prasideda visas tolimesnis žaidimas: varžybos su kitais kosmoso miestais!

Po ilgiausių valandų kovų su piratais po truputį kaupiant lėšas ir resursus išplėsti savo miestui pagaliau galima bandyti pasiekti vieną iš trijų pergalių. Taip, tavo miestas generuoja lėšas, o vėliau, išplėtus teritoriją, net ir resursus, bet didelė žaidimo dalis vis tiek sukasi aplink skraidymą, sprogdinimą ir resursų rinkimą. Greitai pabosta, pasakysiu. Mūšiai yra, tačiau labai vienodi. Tavo laivas gali turėti keturis ginklus ir keturias pagalbines sistemas. Mūšio metu norisi kuo greičiau nuplėšti priešo skydus ir raketomis susprogdinti laivą. Tad ginklai realiai ir yra pritaikyti vienai ar kitai iš užduočių.

Aišku, vienas lauke – ne vėlesnio žaidimo karys, tad galiausiai bus įmanoma ir net privaloma nusipirkti papildomų laivų, kurie skraidys kartus su tavimi. Sveikinu, jų kontroliuoti visiškai neįmanoma, tad neįsakysi nei būti arčiau tavęs, nei pasitraukti patyrus tam tikrą žalos kiekį. Jų nei ginklų, nei sistemų nepatobulinsi. Galima atsirakinti geresnes jų versijas, tačiau tai nepalies tavo dabartinių laivų.

Ir ekrano krašte vis kaupiasi, kaupiasi žinutės apie svarbius įvykius arba nuotykių galimybes. Labai riboti tie įdomūs įvykiai. Kometos, kristalai ar nuolaužos reiškia resursų rinkimą, mūšiai, pagalbos prašymai ir premijos reiškia kovas su piratais. Kartais išgirsti, kad kur nors nukrito ar pakilo kokios nors resurso kainos. Bet argi pradėsi pirkti kur papuola ir grūstis per visą ekraną, kad parduotum? Apskritai, neturint orientacinės kainų lentelės, prekyba yra atminties ir spėjimo reikalas. Jei nekovoji pakeliui – tai dar ir nuobodžių pusės minutės ar minutės ilgio skrydžių reikalas.

Beyond Sol atrodo baisiai tiek 2D, tiek 3D erdvėse, o kaip neprofesionalų naudojamas Unity variklis nepagrįstai smarkiai apkrauna sistemą. Tik pabandyk skristi per ryškesnį ūką ir greitai kompiuteris užbuksuos. O juk nieko ypatingo nepamatei, tai kame čia reikalas? Kovos atrodo taip pat neįdomiai, ginklai nei garsu, nei efektais nesukuria galios įspūdžio. Garsinė pusė yra visiškai neįsimintina.

Apibendrinus, Beyond Sol turi keletą įdomių idėjų, bet yra visiškai pusėtinai išpildytas. Nematau bruožų, kurie priverstų pamilti žaidimą, ar žaisti jį dienų dienas. Beyond Sol veiksmas yra pasikartojantis ir nuobodus, visai kaip ir jo vizualinė pusė. Žodžiu, visiška potencialo priešingybė. prisirpusiam ir įdirbiu aptekusiam Rogue Galaxy.